AFLYSNING AF MEJERIINDUSTRIENS ÅRLIGE ARBEJDSMILJØKONFERENCE 2020
Som følge af den helt ekstraordinære situation i DK og på arbejdsmarkedet på grund af Corona (COVID-19), og regeringens anbefalinger om antal deltagere ved større forsamlinger/arrangementer samt Sundhedsstyrelsen og Arbejdstilsynets regler om retningslinjer i forhold COVID-19, har MIA besluttet at aflyse mejeriindustriens arbejdsmiljøkonference den 18. november 2020 og udsætte årets program til 2021.
Det har været MIA´s hovedfokus at kunne afvikle en konference, som hele tiden følger de retningslinjer og foranstaltninger, der sikrer, at vores deltagere ved arrangementet ikke har risici for smitte af COVID-19.
Med de nuværende regler for afvikling af større arrangementer og de fremadrettede (ukendte) retningslinjer samt den uklare udvikling af COVID-19 generelt i DK har det betydet, at arbejdsmiljøkonferencen 2020 desværre aflyses i år.
Vi vil gøre vores absolut bedste for at få planlagt en interessant og aktuel arbejdsmiljøkonference til næste år onsdag den 24. november 2021. Sæt allerede nu datoen i kalenderen.
MIA vil løbende i nyhedsbreve opdatere med information om arbejdsmiljøkonferencen i 2021 som vi plejer.
Venlig hilsen
Mejeriindustriens Arbejdsmiljøudvalg (MIA)
|